Specjalista ds Telefonicznej Obsługi Klienta

Opis stanowiska:
– Pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie kontaktów z istniejącymi Klientami.
– Przygotowywanie koncepcji, założeń projektowych, sporządzanie kalkulacji oraz ofert wraz  z prowadzeniem procesu negocjacji.
– Promowanie usług i produktów firmy.
– Branie czynnego udziału w opracowywaniu polityki handlowej firmy, budżetu oraz reprezentowania firmy w terenie działania.
– Realizacja planów sprzedaży.
– Analiza rynku, uczestnictwo w poszerzaniu oferty o nowe produkty i usługi.
– Profesjonalna obsługa posprzedażowa,
– Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Wymagania:
– Min. 3 lata doświadczenia w sprzedaży telefonicznej produktów technicznych.
– Wykształcenie minimum średnie.
– Doświadczenie w pracy w firmie prywatnej.
– Język angielski na poziomie komunikacji biznesowej.
– Motywacja do pracy.
– Zdolności sprzedażowe
– Umiejętność sprawnej obsługi pakietu MS Office.
– Zaangażowanie i wytrwałość w dążeniu do celu,
– Prawo jazdy kat B – milej widziane.

Zatrudnionej osobie oferujemy:
– Zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie.
– Pracę w młodym zespole, w miłej atmosferze.
– Możliwość rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
– Umowę o pracę na pełen etat
– Niezbędne narzędzia pracy.

Zainteresowanych prosimy o dostarczenie CV do siedziby firmy lub przesłanie na e-mail: praca@enwar.pl             W swojej aplikacji proszę umieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z ustawą z dnia 29sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami. Gwarantujemy pełną poufność zgłoszeń.